Så er den nye fodboldsæson startet op igen. Superligaen har allerede spillet fire rundt. Men 2. divisionen startede i denne weekend. Jeg var ude til kampen mellem Aarhus Fremad og FC Sydvest på Riisvang Stadion. Via mit sponsorat med Bakken Bears, så har jeg også fri adgang til Aarhus Fremad kampe, og der er det muligt for mig at tage billeder. I den kommende sæson kommer jeg også til at tage nogle superliga kampe, men det vil jeg fortælle nærmere om, når jeg har taget de første billeder.
Jeg kunne godt mærke, at det er lang tid siden, at jeg har brugt min 300mm til sport som fodbold. Med så lang en tele, så forsvinder spillerne nemt i søgeren, og så kræver det lidt øvelse at kunne finde dem igen ved at bruge begge øjne. Når jeg bruger den til motorsport, så har kørerne en mere fast linie, som de følger. I fodbold
Kampen blev vundet 4-0 af Aarhus Fremad, som nu ligger øverst i 2. division vest.

