Caroline Henderson Cinemataztic

Caroline Henderson Cinemataztic Musikhuset Aarhus

Caroline Henderson Cinemataztic Musikhuset Aarhus

Igår aftes spillede Caroline Henderson sit første solo album Cinemataztic i Musikhuset Aarhus. Caroline Henderson er i disse uger på turne rundt i landet, hvor hun spiller fire koncerter med grundlag i hendes første solo album Cinemataztic.

Albummet lavede hun sammen med Thomas Blackmann og Kasper Winding for 20 år siden, og det blev en stor succes. Specielt nummeret Made in Europe slog igennem på hitlisterne.

Jeg har tidligere været til et par koncerter med Caroline Henderson, men det har mere været jazz koncerter. Hvis man godt kunne tænke sig at høre Caroline Henderson, så kan jeg anbefale hendes julekoncerter, som hun spiller i kirker rundt omkring i landet. Der er blandt andet hele 3 koncert i Sct. Paul kirken i Aarhus.

Se billederne i galleriet herunder

Discover more from Allan Høgholm

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading