-
Tim Christensen Solo i Musikhuset Aarhus

Tim Christensen fra det tidligere Dizzy Mizz Lizzy spillede hertil aften en solo koncert i Musikhuset Aarhus. Det var under meget intime rammer i Rytmisk sal i Musikhuset Aarhus. Det var blot Tim Christensen og tre akustiske guitarer, helt simpelt. Så kunne man godt tænke om han kunne trække læsset helt alene, men det kunne han…
-
Grøn Koncert Aarhus 2011

Igår kom Grøn Koncert Aarhus 2011 karavanen nok engang forbi Århus, for at levere en dag med god musik under åben himmel. For tredje gang havde jeg fået pressearmbånd, så jeg havde mulighed for at komme i fotograven under de tre første numre fra hvert band. Programmede startede med Dúné, derefter Medina, De Eneste To,…