Hertil aften fejrede bandet TV-2 deres 30 års jubilæum, ved at spille en gratis koncert i centrum af Århus. Og der var mødt masser af mennesker op på trods af kulde, for at fejre bandet. TV-2 afholder flere koncert rundt i Danmark og også et par stykker i Asien. Det helt specielle for denne stribe 30 års jubilæums koncerter er, at ved hver koncert spiller de kun sange fra nogle bestemt albums. Til koncerten på Bispetorv var det deres tre helt gamle albums ”Fantastiske Toyota”, ”Verden er Vidunderlig” og ”Beat”. Det er dog vist kun koncert i Århus, som var gratis.
Jeg har selv altid været stor fan af TV-2 i mange år, men jeg har dog ikke været med helt fra de første albums, så dem har jeg ikke hørt så meget, altså udover nogle af de store hits.
Jeg var afsted for at tage billeder for Gaffa. Se alle billederne i galleriet herunder.

