Bryan Adams Reckless 30th Anniversary Tour var igår en tur forbi NRGI Arena i Aarhus for at spille en ud af tre koncerter i Danmark på denne tour.
Jeg havde fået adgang til koncerten, og vi fik kun lov til at fotografere en sang, kun fra højre side og uden flash. Jeg fik taget omkring 130 billeder i alt med begge kameraer. Jeg skulle måske bare have skudt noget mere løs.
Bryan Adams er af en eller anden grund ikke så vild med at blive fotograferet fra venstre side, så vi måtte ikke krydse midten af scenen. Derudover var han rigtig god til hele tiden at dreje hovedet i den anden retning eller gemme sig bag mikrofonen. Så kan det altså være en udfordring at få en fornuftig serie billeder.
Jeg fotograferede også Bryan Adams sidste år, da han spillede i Musikhuset Aarhus, hvor han var på turen Bare Bones Tour kun med en akustisk guitar. Koncerten igår aftes var et større setup, og der var masser af elektrisk guitar.
Se flere billeder i galleriet herunder.

