I weekenden d. 1-4 maj fotograferede jeg under årets Spot Festival, ligesom jeg har gjort de sidste par år. Spot Festivalen arrangeres af Dansk Rock Samråd (ROSA), for at fremme dansk musik nationalt og internationalt. Mange danske band kan takke Spot Festivalen for deres gennembrud, senest Go Go Berlin, som spillede på festivalen sidste år og også dette år. De har det sidste år haft stor succes både i Danmark og i udlandet.
Jeg var dog kun med fredag og lørdag, da jeg havde andre aftaler torsdag og søndag.
Jeg havde ansvaret for at skulle fotografere alle koncerter på to scener, en scene hver dag. Lidt stemnings billeder blev det dog også til. Den mest interessante og anderledes koncert som jeg var til foregik på toppen af Aros i Your Rainbow Panorama, hvor musikeren Anders Stochholm spillede inde i selve regnbuen. Der var placeret højtalere for hver 19. meter for at kompensere for den dårlig akustik i regnbuen.
Ellers blev det til en blandet omgang koncerter med både kendte og ukendte musikere.
Se billederne i galleriet herunder

2 svar til “Spot Festival 2014”
Super lækker billeder!
Mange tak Klaus 🙂