-
Smukfest 2013 – Kashmir
Jeg har efterhånden taget billeder af Kashmir flere gange, også på Skanderborg Festivalen. Jeg er generelt ret glad for at tage billeder af de bands, som jeg selv kan lide. Og jeg kan ret godt lide Kashmir. Specielt Kasper Eistrup er rigtig god på scenen, han kommer ofte ud til fotografer, og laver mærkelig ansigter,…
-
Smukfest 2012 – Søndag

-
Grøn Koncert Aarhus 2011

Igår kom Grøn Koncert Aarhus 2011 karavanen nok engang forbi Århus, for at levere en dag med god musik under åben himmel. For tredje gang havde jeg fået pressearmbånd, så jeg havde mulighed for at komme i fotograven under de tre første numre fra hvert band. Programmede startede med Dúné, derefter Medina, De Eneste To,…
