Grøn Koncert Aarhus 2015 Lukas Graham

Grøn Koncert Aarhus 2015 Lukas Graham

Grøn Koncert Aarhus 2015 Lukas Graham

Grøn Koncert Aarhus 2015 Lukas Graham. Lukas Graham var den anden kunster, som var taget alene afsted, udover Christopher til Grøn Koncert i Aarhus. Jeg har været afsted til ca. tre koncerter med Lukas Graham, og de virker altid super oplagt, med god energi og god kontakt med publikum. Og det var ingen undtagelse til Grøn Koncert.

Siden 2009, har jeg været afsted til Grøn Koncert i 2009, 2010, 2011, 2012 og 2013. Sidste år sprang jeg lige over, af en eller anden grund. Men i år kunne jeg altså ikke holde mig væk.

Se billederne fra koncerten herunder

Discover more from Allan Høgholm

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading